جستجو:       جستجوی پیشرفته   
 سبد خرید شما خالیست !
جمعه, 10 فروردین, 1403  


  دستگاه فلاشر رقص نور مجالس- سالنی و خانگی


    
دستگاه فلاشر رقص نور مجالس- سالنی و خانگی
کد محصول: 463
 

قیمت : 345,000  تومان
 
 


دستگاه فلاشر رقص نور مجالس- سالنی و خانگی

خرید فلاشر رقص نور مجالس- سالنی و خانگی، رقص نور فلاشر ارزان با نصب سریع و آسان
دستگاه فلاشر رقص نور قابل استفاده در جشن ها و میهمانی ها و مجالس خانوادگی
دستگاه های مختلفی برای ایجاد رقص نور فلاشر وجود دارند که بر اساس مدل و روش کار قیمت های متفاوتی دارند. این دستگاه ها با ایجاد طیف نور متنوع و چشمک زن محیط شاد و جذابی را برای میهمانی ها و مجالس دورهمی فراهم میکند.

دستگاه فلاشر رقص نور مجالس- سالنی و خانگی

خرید اینترنتی دستگاه فلشر و رقص نور با پخش نور در رنگ های مختلف مناسب انواع مجالس و میهمانی ها

خصوصیات دستگاه رقص نور فلاشر:

  • دارای 12 ال ای دی با قابلیت پخش نور در رنگ های متفاوت

  • سرعت نور بالا

  • دارای کلید فعال سازی حساس به صدای موزیک

  • دارای کابل برق

  • کیفیت عالی و نصب سریع و آسان

خرید رقص نور خانگی

فلاشر رقص نور چیست؟
دستگاه های فلاشر انواع مختلفی دارند که پرمصرف ترین آنها بردهای فلاشر موجود در تابلوهای مغازه ها و همچنین فلشرهای مخصوص به خودرو است. اما یکی از پرطرفدارترین فلاشر که ما در اینجا معرفی کرده ایم از نوع رقص نور می باشد که خود دستگاه دارای ال ای دی های داخلی، سنسورهای تنظیم رقص نور و پایه نصب می باشد که فقط مختص استیج و مجالس شادی است.
در نتیجه رقص نورهای این فلشر برای مجالس ساخته شده است و جلوه زیبا و محیطی جذاب را برای شما ایجاد خواهد کرد. چنانچه محوطه استیج مجلس و میهمانی شما بزرگ است باید چند دستگاه رقص نور در قسمت های مختلف آن نصب نمایید تا بتواند همه قسمت ها را پوشش دهد.

قیمت فقط: 345000 هزارتومان

                                  

 

دستگاه رقص نور ال ایدی

موارد قابل استفاده از دستگاه فلاشر رقص نور ال ای دی:
- استیج های خیابانی
- کلوپ ها
- هتل ها و رستوران ها و همچنین در پارک ها
- در فروشگاه ها به عنوان تبلیغات و نورافکنی به یک محصول خاص
- در منزل و برای مجالس و میهمانی های خانوادگی
- و...

خرید دستگاه فلاشر رقص نور دار

روش نصب و استفاده از دستگاه رقص نور:
همانطور که گفته شد روش نصب این فلاشر بسیار ساده است، اما کمی نیاز به تنظیمات دارد. در واقع باید دستگاه طوری تنظیم گردد که کنار یک سطح افقی یا عمودی قرار بگیرد و نور ال ای دی ها به آن بتابد، شاید اینکه نور را بخواهید به طور مستقیم به یک سطح یا فضا بتابانید چندان جلوه زیبایی نداشته باشد یا حتی پراکنش نور خوب نباشد. پس بهتر است اگر در اتاق میخواهید میهمانی خود را برپا کنید دستگاه فلشر را کنار دیوارها قرار دهید تا طیف های نوری بر روی دیوارها بتابد و جلوه ای زیبا را خلق کند.
اگر میخواهید در محیط های باز و خیابانی استیج و کنسرت تشکیل دهید، دستگاه باید در کناره ها یا پشت استیج شما به صورت افقی یا عمودی نصب شود تا دیوارهای کاذب شما را پوشش دهد. حتی اگر در جلوی استیج و رو به سمت استیج در کف ستیج نصب کنید به نحوی که تابش نورها کف استیج را پوشش دهد جلوه بسیار زیبایی ایجاد خواهد نمود.
هتل ها و رستوران ها نیز میتوانند در قسمت های ورودی از فلاشر رقص نور به عنوان تبلیغات نصب و استفاده کنند. فروشگاها برای تبلیغ یک محصول خاص باید با تبحر خاصی محدوده محصول را معمولا به صورت افقی و کف زیر آن را پوشش دهند یا میتوانند با نصب دستگاه به صورت تقریبا موازی با محصول، پرتوها و طیف نوری را به خود محصول بتابانند.
در کل انتظار نداشته باشید با قرار دادن دستگاه به صورت افقی یا عمودی در یک حالت ساده فضای شما تحت تاثیر اشعه های مختلف نوری قرار بگیرند، بلکه باید طیف های نور تقریبا در جهت موازی با یک سطح تابانده شود. چنانچه میخواهید در پارک ها از این دستگاه استفاده کنید میتوانید فلاشر رقص نور را به صورت موازی کف زمین و یا کناره های درخت ها نصب کنید و محیطی زیبا و دلنشین را برای میهمانان خود خلق نمایید.

رقص نور دیجی

خرید اینترنتی دستگاه فلاشر رقص نور مناسب جشن ها و مجالس دورهمی از قبیل تولد و جشن های عروسی
قابل استفاده در کنسرت ها و سالن های نمایش و هتل ها و رستورانها
با طیف های گسترده نوری در لامپ های LED فوق العاده کم مصرف
ایجاد هیجان، شور و نشاط در جشن های خانوادگی- تکمیل کننده نورپردازی ها

خرید فلاشر مجلس

خرید اینترنتی دستگاه رقص نور ارزان
این دستگاه به دستگاه رقص نور موزیک نیز معروف می باشد، به دلیل اینکه دارای کلید فعال سازی حساس به صدا بوده که بر اساس ریتم و امواج منتشر شده دستگاه فعال و ال ای دی های آن با طیف های نوری متنوع نور افشانی خواهد کرد.
یکی از مزیت های مهم دستگاه، سبک و کم حجم بودن آن است که به راحتی در هرمکانی نصب خواهد شد. حتی در سطح زمین و کناره های دیوار نیاز به پیچ و مهره کردن نداشته و فقط کافیست برق آن را متصل کنید و در جهت های گوناگون اقدام به تنظیم دستگاه کنید.

قیمت فقط: 345000 هزارتومان

                                  

 

رقص نور

دقت نمایید که اگر میخواهید دستگاه را در حالت حساس به صدای موزیک( دستگاه رقص نور موزیک) قرار دهید، ابتدا باید آن را حالت عادی تنظیم کنید و سپس اقدام به روشن کردن کلید موزیک آن نمایید.
خرید دستگاه رقص نور فلاشر LED با کیفیت عالی و نصب آسان با قالیت استفاده در مکان های گوناگون

خرید دستگاه رقص نور فلاشر LED

خرید رقص نور فلاشر با قابلیت های متعدد و کلید های تنظیم حالت رقص نور
چنانچه به دنبال یک دستگاه رقص نور ارزان با کیفیت عالی و حجم کوچک قابل حمل و نصب آسان هستید این دستگاه را به شما پیشنهاد میکنیم
کافیست در محلی که میخواهید دستگاه را نصب کنید یه پریز برق وجود داشته باشد که دستگاه را به آن متصل کرده و زاویه نور را تنظیم کنید، پس از آن میتوانید مجلس و میهمانی شادتری داشته باشید.

خرید رقص نور فلاشر

با توجه به مصرف کم لامپ های ال ای دی تعبیه شده در این دستگاه، میتوان ساعت ها آن را روشن نگه داشت و از آن استفاده کرد.
دقت نمایید که مانند همه وسایل الکتریکی پیشنهاد میشود در مواقعی که از دستگاه فلاشر روق نور استفاده نمیکنید برق آن را قطع کنید
این دستگاه دارای 12 ال ای دی قوی بوده که به صورت خودکار طیف های نوری آن تغییر خواهد کرد و جلوه ای شاد و هیجان انگیز را در جشن ها و مجالس دورهمی ایجاد خواهد کرد

دستگاه رقص نور جشن

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 345000 هزارتومان

                                  

 




  محصولات مرتبط

دستگاه چسب تفنگی حرارتی

پکیج نرم افزار SPSS ورژن های 10 و 11 و 12 و 16

موزن گوش و بینی فیلیپس شارژی دوکاره










صفحه اصلی |  پرداخت آنلاین |  همکاری با وبمسترها  |  ارتباط با ما